Beauty by Elke

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag waarop je het antwoord niet kan vinden? Neem dan gerust contact op op het telefoonnummer 0499/14.52.89 (je bereikt Elke zelf op dit telefoonnummer) of via [email protected]
Hoeveel verzendkosten betaal ik?
Binnen België betaal je 2,45 euro als je producten in een enveloppe passen, pakketpost kost 5,50 euro.
Naar Nederland kost een enveloppe 5,50 euro, pakketpost kost 7,95 euro.
Wij gebruiken bubbelenveloppes van goede kwaliteit en verpakken je producten ook nog eens in beschermende folie. Kans op breken van producten is dus miniem. Als je kiest voor pakketpost is het mogelijk om je bestelling te traceren.
Wat is de levertijd?
Zodra wij jouw betaling ontvangen hebben gaan je producten zo snel mogelijk op de post. In België duurt de verzending normaal gezien één werkdag. Naar Nederland duurt dit meestal 3 tot 7 werkdagen, in beperkte gevallen duurt het langer.
Betalingen binnen België of met paypal ontvangen wij meestal meteen. Betalingen vanuit Nederland duren meestal 1 tot 2 werkdagen.
Hoe kan ik vanuit Nederland betalen?
Je kan zowel met bankoverschrijving als met paypal betalen. Bij een bankoverschrijving is het belangrijk dat je werkt in het tabblad Europese overschrijvingen. Sinds enkele jaren werkt men met een soort internationaal rekeningnummer, de iban en bic codes. Deze kan je in het tabblad Europese overschrijvingen gebruiken. Dit zijn onze gegevens:
Iban: BE82 7330 4997 8268
Bic: KREDBEBB
Kan ik met Ideal betalen?
Helaas is het nog niet mogelijk dit als Belgische webshop aan te bieden. Paypal is echter een uitstekend alternatief.
Door omstandigheden kan ik mijn bestelling niet meteen betalen, over 10 dagen zal dit echter wel lukken. Wat doe ik nu?
Laat dit even aan ons weten, de omstandigheden doen er niet toe en daar hoef je dus geen uitleg over te geven. We houden je bestelling dan nog even gereserveerd.
Kan ik producten ruilen?
De wet koop op afstand bepaalt dat je een product 7 dagen op zicht krijgt en dit tijdens die 7 dagen eventueel kan ruilen. Wij bieden je zelfs 30 dagen aan.  Er zijn echter uitzonderingen opgenomen in die wet en cosmetica is er daar één van. Door de persoonlijke aard van het product kunnen wij deze niet terugnemen behalve in het geval dat het product verzegeld was en het zegel niet verbroken is of dat het product duidelijk niet werd gebruikt (bijvoorbeeld, een niet gesealde mascara wordt niet teruggenomen, oogschaduw eventueel wel.  Wens je een product te retourneren? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.